Subaru Forester

Детальніше

Безпека

Активна безпека

Прагнення до виключної безпеки

Теорія говорить, що безпечний рух означає подорож до місця призначення і назад без жодних проблем. З самого початку виробництва автомобілів компанія Subaru сконцентрувалася на дослідженнях в області активної безпеки і робить все можливе, щоб кожне наступне покоління автомобілів було безпечніше попереднього. Subaru створила одну з найбезпечніших платформ в світі завдяки поєднанню горизонтально-опозитного двигуна SUBARU BOXER і максимально збалансованого симетричного повного приводу Symmetrical AWD.

Cиметричний повний привід Symmetrical AWD

Symmetrical AWD - це запатентована система повного приводу Subaru,

в якій силовий агрегат і трансмісія розташовані таким чином, що їх вісь симетрії збігається з поздовжньою віссю автомобіля. Завдяки чудовій балансу мас і рівномірному розподілу навантаження на кожне колесо система здатна ефективно передавати крутний момент на всі чотири колеса. У симетричному повному приводі трансмісія, яка традиційно є одним з найважчих компонентів, розташована близько до центру ваги автомобіля. Ще однією ключовою особливістю системи є легкий і компактний горизонтально-опозитний двигун. Така конструкція зводить до мінімуму момент інерції, вимагаючи менших затрат енергії при повороті і гальмуванні. Рішення забезпечує стійкість і практично ідеальну керованість, що проявляється при русі на високих швидкостях, по мокрій або засніженій дорозі і практично в будь-яких дорожніх ситуаціях. Це головна причина прихильності Subaru фірмовою системою симетричного повного приводу Symmetrical AWD.

Горизонтально-опозитний двигун SUBARU BOXER

Серцем кожного автомобіля Subaru є горизонтально-опозитний двигун.

Всього кілька виробників в світі використовують цей дійсно унікальний тип двигуна, де циліндри розташовані під кутом 180º і поршні рухаються назустріч один одному.

Чому в Subaru настільки віддані концепції горизонтально-опозитного двигуна? Причина в його характерних достоїнства, до яких відносяться: чудова збалансованість і низький рівень вібрацій, неперевершена стабільність роботи і низький центр тяжіння, безпечна траєкторія зміщення при зіткненнях.

Місце водія

Ергономіка і дизайн для більшої концентрації на керуванні автомобілем

Інженери Subaru розробили дизайн інтер'єру, в якому зведені до мінімуму фактори, що відволікають водія при користуванні навігацією, аудіосистемою або клімат-контролем. Одним із прикладів реалізації такого дизайну є розміщення екрану навігації, багатофункціонального дисплея і інших елементів управління системами на одному рівні зі щитком приладів, що забезпечує зручне зчитування інформації при мінімальному русі очей. Інші часто використовувані органи управління, такі, як панель управління аудіосистемою і клімат-контролем, розташовані в нижній частині центральної консолі. Використання кнопок спеціальної форми і великих перемикачів, які легко доступні з місця водія, полегшує управління функціями навпомацки

Позиція водіння

Краща структура сидіння і оптимальне положення водіння зі складними механізмами регулювання

Правильне положення водіння, що дозволяє природний рух, необхідне для водіння знижує втому і допомагає поліпшити безпеку і комфорт при русі. Оптимальне положення водіння також зробити його простіше для водія, щоб відчути, як автомобіль реагує, коли виникає необхідність ухилитися, як це гарантує, що вони можуть керувати автомобілем належним чином. SUBARU використовує місць зі структурою, яка забезпечує водіям правильному положенні водіння, і також збільшило діапазон регулювання сидіння і рульове колесо так, щоб водії з великою різноманітністю типів тіла можуть знайти своє оптимальне положення за кермом.

Ксенонові фари головного світла

Нове покоління освітлення: яскравіше і довговічніше

У ксенонових фарах використовуються газонаповнені лампи замість звичайних ламп розжарювання. Вони генерують світло-блакитне світло за допомогою струму високої напруги. Такі лампи забезпечують чудове освітлення, використовуючи лише половину потужності традиційних, і в п'ять разів довговічніші, ніж галогенові лампи. Ксенонові фари світять значно далі, дозволяючи водієві краще оцінювати дорожні умови і уникати будь-яких небезпечних ситуацій.

Пасивна безпека

Новий рівень безпеки з горизонтально-оппозитним двигуном

Subaru 1000 - перший автомобіль з двигуном робочим об'ємом 1 000 см3, що вийшов на ринок в 1966 році, був також першим компактним передньопривідним автомобілем японського виробництва, який в значній мірі вплинув на подальший розвиток японського автомобілебудування. Це був перший автомобіль Subaru з горизонтально-оппозитним двигуном, що забезпечує новий рівень безпеки. Цей компактний двигун встановлювався на підрамнику, який грав життєво важливу функцію поглинання енергії при лобовому зіткненні. Симетричне розташування трансмісії забезпечувало збалансованість конструкції автомобіля, і дало можливість використовувати більш міцний каркас спереду. Таким чином можна ефективно використовувати шасі, як деформується зону при зіткненні для кращого захисту пасажирів. Двигун SUBARU BOXER значно підвищує рівень безпеки, що доведено високими рейтингами, які неодноразово присвоювалися автомобілів Subaru, починаючи з самого першого краш-тесту.

Силовий каркас кільцеподібної форми

Суть концепції безпеки Subaru

У 1996 році з виходом першого покоління Forester Subaru оголосила про використання силового каркаса кільцеподібної форми, який захищає салон від ударів при фронтальних, фронтальних зміщених, бічних і задніх зіткненнях. Forester став хітом продажів у всьому світі завдяки високому рівню безпеки. У його конструкції використовувалася кільцева структура, що з'єднує дах і підлогу за допомогою бічних стійок з посиленими бічними поздовжніми балками і бічними порогами, створюючи клітку, яка охоплювала весь салон автомобіля. Така конструкція ефективно поглинає удари з будь-якого напрямку при зіткненні, забезпечуючи надійний захист салону. Силовий каркас кільцеподібної форми отримав свою назву тільки після дебюту Forester і виходу першого покоління Legacy 1989, яке також використовувало цю концепцію. Спочатку дане рішення позиціонувалася як посилення безпеки кузова при зміщених зіткненнях, проте, унікальна кільцева структура сполук кожної стійки до даху і підлоги продемонструвала високий рівень безпеки.

Підрамник

Підтримка двигуна і поглинання енергії фронтального зіткнення

Підрамник вперше з'явився на моделях Legacy і Outback в 2009 році в якості однієї з доробок існуючої конструкції. Поряд з силовим каркасом кільцеподібної форми Subaru, підрамник використовується для ефективного поглинання енергії зіткнення. Під час лобового зіткнення, підрамник направляє двигун вниз під кутом з метою мінімізації шкоди для знаходяться в салоні людей. Також забезпечується зміцнення дверей і бічних стійок, що підвищує рівень активної безпеки. Крім того, підрамник призначений для плавного деформування і більш ефективного поглинання енергії при зіткненні ззаду.

Подушки безпеки водія та пасажира

Дана система забезпечує ефективний захист тільки при спільній роботі з ременями безпеки. Подушки безпеки компактно складені в рульовому колесі і приладової панелі. При зіткненні вони миттєво розкриваються, забезпечуючи додатковий захист для водія і пасажирів.

Випробування Euro NCAP

Forester 2012

Новий Forester продемонстрував відмінні показники у всіх чотирьох областях. Він був удостоєний максимальної оцінки за захист усіх частин тіла в випробуванні на удар при зіткненні з бар'єром. Subaru продовжує подальший розвиток унікальної конструкції посиленого каркаса кузова кільцеподібного профілю. На нових Subaru Forester і XV оптимізована структура реле для поглинання енергії удару, що дозволило отримати більшу ефективність системи безпеки при впливі з усіх боків, а також підвищення безпеки водія і всіх пасажирів.

Subaru XV 2011

SUBARU XV отримала найвищу оцінку в категорії «Безпека пасажирів-дітей» серед всіх інших автомобілів-учасників Euro NCAP.

У стандартну комплектацію всіх моделей нової Subaru XV входить система динамічної стабілізації (VDC), дві передні і бічні подушки безпеки, а також подушки-шторки безпеки. Це забезпечує високі характеристики комплексної безпеки автомобіля.