Технології

SUBARU BOXER

Серцем кожного автомобіля Subaru є горизонтально-опозитний двигун SUBARU BOXER. Всього декілька виробників у світі використовують цю дійсно унікальну схему, де циліндри розташовані під кутом 180° і поршні рухаються назустріч один одному. Чому в Subaru прихильні до концепції горизонтально-опозитного двигуна? Причина в його характерних перевагах, до яких належать чудова збалансованість і малий рівень вібрацій, неперевершена плавність роботи і низький центр тяжіння. Особливо слід наголосити на безпечній траєкторії зміщення силового агрегату у разі зіткнення. Цей двигун дозволить Вам отримати новий, ні з чим незрівнянний досвід водіння.

ЩО ЗНАХОДИТЬСЯ ВСЕРЕДИНІ?

SUBARU BOXER поєднує в собі оригінальні технологічні рішення і високу ефективність роботи.

ЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ?

Використання горизонтально-опозитного двигуна забезпечує відточену керованість і низьку витрату палива, не властиві для кросоверів, у поєднанні з вражаючою динамікою.

SUBARU BOXER DIT С ТУРБОНАДДУВОМ (DOHC)

Новий горизонтально-опозитний бензиновий двигун робочим об'ємом 2,0 літри з турбонаддувом, оснащений системою безпосереднього вприскування пального (DIT), дозволяє поєднувати високу потужність з низькою витратою палива. Він компонується з безступінчастою трансмісією Lineartronic, спеціально розрахованою на високі навантаження, що піднімає задоволення від водіння і динаміку на новий рівень.

МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ:

241 к.с. (177 кВт) @5600 об/хв.

МАКСИМАЛЬНЫЙ ОБЕРТАЛЬНЫЙ МОМЕНТ:

350 Нм (35,7 кгс м) @2400 - 3600 об/хв.

ВИТРАТИ ПАЛЬНОГО:

8,5 л. на 100 км. (Lineartronic)

2.5 SUBARU BOXER (DOHC)

Горизонтально-опозитний бензиновий двигун SUBARU BOXER робочим об'ємом 2,5 літри забезпечує миттєву реакцію на дії водія, починаючи з низьких оборотів, що дозволяє значно підвищити зручність управління і паливну економічність.

МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ:

241 к.с. (177 кВт) @5600 об/хв.

МАКСИМАЛЬНЫЙ ОБЕРТАЛЬНЫЙ МОМЕНТ:

350 Нм (35,7 кгс м) @2400 - 3600 об/хв.

ВИТРАТИ ПАЛЬНОГО:

8,5 л. на 100 км. (Lineartronic)

2.0 SUBARU BOXER (DOHC)

Горизонтально-опозитний бензиновий двигун SUBARU BOXER робочим об'ємом 2,0 літри характеризується відмінними екологічними показниками і динамікою, що забезпечує потужне прискорення в усьому діапазоні оборотів. Інженери Subaru досягли вражаючих характеристик у цій серії двигуна, зберігши усі переваги опозитного розташування циліндрів - легкість, компактність, низький центр тяжіння і плавність роботи.

МАКСИМАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ:

241 к.с. (177 кВт) @5600 об/хв.

МАКСИМАЛЬНЫЙ ОБЕРТАЛЬНЫЙ МОМЕНТ:

350 Нм (35,7 кгс м) @2400 - 3600 об/хв.

ВИТРАТИ ПАЛЬНОГО:

8,5 л. на 100 км. (Lineartronic)

Symetrical AWD

Система симетричного повного приводу (Symmetrical AWD) – ексклюзивна технологія Subaru, яка забезпечує унікальне поєднання легкої керованості і надійної, передбачуваної поведінки на дорозі. Починаючи з 1972 року, ця система безперервно удосконалюється, що робить управління автомобілями Subaru ще більш азартним та безпечним.

ЩО ЗНАХОДИТЬСЯ ВСЕРЕДИНІ?

Повний привід Субару - Symmetrical AWD забезпечує високу стійкість та легкість в управлінні автомобілем.

ЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ?

Висока прохідність та стійкість, що забезпечується розподілом крутячого моменту на всі чотири колеса, зумовлює безпечну поведінку авто навіть на неоднорідному покритті.

Економність поєднана з керованістю

Ефективність повного приводу залежить від концепції автомобіля. Як правило, автомобілі з повним приводом відрізняються більшою масою та гіршою керованістю, що в результаті призводить до підвищених витрат палива. Симетричний повний привід завдяки своїм конструктивним перевагам не потребує лишніх компонентів. У декотрих моделей Субару розхід палива спів розмірний з показниками моно приводних моделей того ж класу інших виробників.

Мультірежімним система динамічної стабілізації Vehicle Dynamics Control System

Система динамічної стабілізації, щ входить в стандартну комплектацію всіх модифікацій автомобілів Subaru, відстежує відповідність поведінки автомобіля відносно наміру водія через сигнали численних датчиків. Якщо автомобіль наближається до стану втрати стійкості, режими роботи системи розподілу крутного моменту, двигуна і гальма кожного колеса коригуються таким чином, щоб забезпечити збереження заданої траєкторії руху автомобіля.

SI-DRIVE

За допомогою системи Subaru Intelligent Drive (SI - DRIVE) можна настроїти відгуки автомобіля з урахуванням Вашого стилю водіння, дорожніх умов або інших обставин. Це дозволяє швидко перепрограмувати оптимальні налаштування дросельної заслінки і безступінчастої трансмісії для максимальної віддачі у будь-якій ситуації

Режим Sport Sharp 3

Акцентуючи увагу на відгуку, режим Sport Sharp максимально розкриває потенціал двигуна. Цей режим імітує вісім фіксованих ступенів перемикання і має спортивні налаштування для створення вражаючого, але плавного прискорення.

Режим Sport

Режим Спорт забезпечує плавні робочі характеристики двигуна при любій швидкості. У спортивному режимі значно підвищується віддача двигуна. При натисненні на педаль акселератора Ви вмить відчуєте відгук і потужну тягу. Цей режим оптимальний для динамічного стилю водіння.

Режим Intelligent

Цей режим ідеальний для щоденних поїздок. Режим характеризується плавною зміною обертального моменту і мінімальною витратою пального. Режим забезпечує високу керованість при русі по слизьким дорогам чи переміщенні містом.

LINEARTRONIC

Трансмісія Lineartronic — перша безступінчата варіаторна трансмісія повздовжнього розміщення ланцюгового типу, що встановлюється на серійно випускаємі автомобілі. Це ідеальний механізм передачі крутячого моменту двигуна і надійне управління системою симетричного повного приводу Сubaru. Трансмісія Lineartronic дарує відчуття плавності руху і відсутність будь яких перемикань передач.

ЩО ЗНАХОДИТЬСЯ ВСЕРЕДИНІ?

Для кожного клієнта передбачений ряд трансмісій на вибір відповідно до стилю його водіння. Кожна з трансмісій компонується спеціальною модифікацією системи симетричного повного приводу.

ЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ?

Ви зможете насолодитися ідеальною збалансованістю і керованістю автомобіля з повним приводом незалежно від виду трансмісії.

6-ступінчаста механічна трансмісія 

Використання ланцюга заміст ременів дозволило розширити діапазон передаваючих відношень. Результатом стало покращення динаміки, зниження розходу палива і підвищення швидкості реакції на керуючі дії водія педалью акселератора. Крім того, більш комактна конструкція дозволила збільшити простір для ніг водія та пасажира попереду. Lineartronic забезпечує роботу двигуна в режимі, максимально сприятливому для швидкості руху автомобіля, створюючи умови для ідеального балансу високої потужності та економії палива. Слід відзначити настройку трансмісії, котра забезпечує миттєву реакцію на найменше переміщення педалі акселератора, що дозволило створити автомобиль в добрих традиціях Subaru, що втілює сбалансованість та впевненість в русі.

X-MODE

Якщо Ви бажаєте реалізувати повний потенціал автомобіля режим X Mode Вам в цьому допоможе. Він подарує почуття внутрішнього спокою та насолоду від керування. Тому ще це технологія, яка підсилює задоволення від керування авто.

Система допомоги спуску зі схилу

X-Mode" складається з системи, яка допомагає автомобілю підтримувати постійну швидкість при спуску зі схилу. Це дозволяє сконцентруватися на управлінні та уникнути блокування коліс, яке є небезпечним в таких умовах.