На Токійському автосалоні заводський спортивний підрозділ Subaru Tecnica International (STI) представила два концепти, які стануть вкрай важливими в історії автомобільного майбутнього і майбутнього компанії SUBARU.

Цього року на стенді SUBARU головним хедлайнером став спорткар STI E-RA. Він став частиною проєкту STI E-RA Challenge Project. Його головна мета – "розвиток нових технологій у світі автоспорту в цю вуглецеву нейтральну еру, у рамках глобального потепління".

Концепт STI E-RA оснащений чотирма електродвигунами – по одному на кожне із чотирьох коліс, що дозволяє Subaru реалізувати контроль вектора тяги. Ці мотори розроблені і вироблені компанією Yamaha, а їх сумарна потужність досягає 1088 к.с. при крутному моменті в 1100 Нм. Батарея має ємність 60 кВтг, але запас ходу поки не розкривається. Маса автомобіля – 1690 кілограм.

Динамічні показники поки теж приховують, проте з цим автомобілем Subaru має намір у 2023 році проїхати Нюрбургрінг за 6 хвилин та 40 секунд.

Пліч-о-пліч з гіперкаром STI E-RA стоїть гарячий кросовер Solterra STI Concept, який базується на стандартному позашляховику Solterra, що дебютував у Японії в листопаді 2021 року. Про спортивність говорить зовнішність авто, а також нові елементи обважування, спойлер на даху та великі колеса.

Силова установка Solterra STI Concept взята від стандартної Solterra. Вона складається з двох електродвигунів сумарною потужністю 218 к.с. Батарея ємністю 71,4 кВтг, дозволяючи проїжджати до 460 кілометрів за методикою WLTP.

thumb-image-101209
thumb-image-101211
thumb-image-101213
thumb-image-101215

Read also

all news