Подорож без обмежень
Симетричний AWD, що складається з поздовжньо встановленого двигуна SUBARU BOXER з горизонтальною орієнтацією, який забезпечує низький центр ваги та симетрично розроблена трансмісія AWD — це система, на якій Subaru зосереджується задля кращої стабільності, безпеки та продуктивності на дорозі.
Симетричний повний привод, власна система повного приводу Subaru. Його головна особливість полягає в тому, що силова установка, серцевиною якої є горизонтальний двигун, розташована симетрично по прямій лінії.
Так як чотири колеса витримують вагу в рівній мірі з цієї базової компонуванням, здатність шин до зчеплення з дорогою є чудовою, і досягаються видатні ходові якості.
Система допомоги під час руху по бездоріжжю
"Х-Mode" додатково розподіляє оптимальний крутний момент між колесами для кращого зчеплення та тягового зусилля. Це надає упевненості під час руху в складних умовах.
Hill Descent Control
Максимізація тяги колес на крутих схилах.
Режим X-Mode допомагає в тих випадках, коли транспортний засіб починає рухатися швидше при русі вниз по схилу, наприклад, при русі по засніжених дорогах або гравійним схилах. Hill Descent Control підтримує швидкість автомобіля, тому водій може більше зосередитися на рульовому управлінні.
Активний розподіл крутного моменту AWD
Система повного приводу була розроблена для автоматичної коробки передач і використовується на Lineartronic CVT (безперервна змінна передача). У звичайному режимі розподіл крутного моменту 60:40, та в залежності від умов руху система може автоматично збільшувати крутний момент як на передню, так і на задню вісь.