thumb-Технології Subaru Forester
thumb-Технології Subaru Forester

Позашляховики Subaru ведуть себе впевнено та потужно, головний секрет цьому — двигун SUBARU BOXER.

Завдяки горизонтально-опозитному розташуванню циліндрів, ці двигуни збалансовані та мають низький рівень вібрацій. Їх компоновка та розташування, знижують центр ваги автомобіля та забезпечують максимальний захист.

Максимальна потужність:
184 к.с. (136 кВт) 5800 об/хв

Витрати пального:
7,4 л/100 км (Lineartronic)

  • SUBARU BOXER
  • 2.5 SUBARU BOXER
  • 2.0. SUBARU BOXER

SUBARU BOXER

Перевірені часом та вдосконалені горизонтально-опозитні бензинові двигуни серії FB із робочим об'ємом 2,0 і 2,5 літри, оснащені системою безпосереднього вприскування пального (DIT), дозволяє поєднувати високу потужність з низькою витратою палива. Вони компонуються з безступінчастою трансмісією Lineartronic, спеціально розрахованою на високі навантаження, що піднімає задоволення від водіння і динаміку на новий рівень.

thumb-Технології Subaru Forester | Subaru Boxer
thumb-image-75885

Чому SUBARU BOXER?

Двигун SUBARU BOXER отримав таку назву через горизонтальний рух поршнів, що нагадують рухи боксерських кулаків. При горизонтальному розташуванні циліндрів один проти одного сили інерції, що виникають під час руху поршнів, взаємно гасяться. У результаті двигун має гарну врівноваженість, низький рівень вібрацій та меншу витрату пального.

Що робить його унікальним?

На відміну від традиційних конфігурацій двигуна "в лінію" або "V-подібного", за рахунок руху поршнів в протилежних напрямках гасяться сили інерції, що природньо допомагає знизити вібрації без необхідності використання балансирних валів, які додають вагу та складність.

Що робить його унікальним?

На відміну від традиційних конфігурацій двигуна "в лінію" або "V-подібного", за рахунок руху поршнів в протилежних напрямках гасяться сили інерції, що природньо допомагає знизити вібрації без необхідності використання балансирних валів, які додають вагу та складність.
  • Робочі об'єми 2,0 та 2,5 літри
  • Безступенева трансмісія Lineartronic
  • Низький рівень вібрації
  • Високий рівень безпеки при лобовому зіткненні
  • Низький центр ваги
Робочі об'єми 2,0 та 2,5 літри
Безступенева трансмісія Lineartronic
Низький рівень вібрації
Високий рівень безпеки при лобовому зіткненні
Низький центр ваги
thumb-image-75898
thumb-image-75901
thumb-Технології Subaru Forester
Система симетричного повного приводу (Symmetrical AWD) – ексклюзивна технологія Subaru, яка забезпечує унікальне поєднання легкої керованості, надійної та передбачуваної поведінки на дорозі.
Детальніше
thumb-Технології Subaru Forester | Si-drive
thumb-Технології Subaru Forester | Si-drive
Система Subaru Intelligent Drive (SIDRIVE) допоможе управляти автомобілем відповідно до Вашого стилю керування. «Інтелектуальний» режим стане у нагоді для щоденних поїздок і порадує плавною зміною крутного моменту і мінімальною витратою пального. Режим Sport забезпечує чіткий відгук двигуна на будь-якій швидкості. При натисканні на педаль акселератора Ви моментально відчуєте зворотний зв'язок і високий крутний момент.
thumb-image-75910
Режим Intelligent

Режим Intelligent

Режим Intelligent ідеальний для щоденних поїздок. Він характеризується плавною зміною крутного моменту та мінімальною витратою пального. Режим забезпечує відмінну керованість під час руху містом, так і слизькими дорогами.
thumb-image-75913

Режим Sport

Режим Sport забезпечує чіткий відгук двигуна на будь-яких швидкостях. При натисканні на педаль акселератора Ви моментально відчуваєте зворотній зв'язок та потужне прискорення.
thumb-image-75915
thumb-Технології Subaru Forester | LINEARTRONIC
thumb-Технології Subaru Forester | LINEARTRONIC
LINEARTRONIC створена для того, щоб отримувати максимум від двигуна Subaru BOXER і симетричного повного приводу. Коробка варіаторного типу Lineartronic забезпечує максимально ефективний режим роботи двигуна на будь-якій швидкості, створюючи умови для ідеального балансу високої потужності та паливної економічності. У парі з трансмісією Lineartronic працює система активного розподілу крутного моменту. При зміні дорожньої ситуації система миттєво регулює розподіл крутного моменту між передньою і задньою осями, що підвищує ефективність системи повного приводу і безпеку руху.
thumb-Технології Subaru Forester
thumb-Технології Subaru Forester | Режим X-MODE
Режим X-MODE та функція контролю тяги для спуску по схилу. Упевнено рушайте будь-якою дорогою і випробовуйте справжній потенціал нового Forester завдяки перемикачу нового дворежимного X-MODE. Виберіть режим [SNOW/DIRT] (сніг/ґрунт) для руху по ковзких поверхнях, вкритих снігом, брудом або гравієм, або увімкніть [D.SNOW/MUD] (глибокий сніг/багнюка), щоб подолати особливо складні вкриті глибоким снігом, розмоклі ґрунтові або піщані дороги, де можуть застрягнути колеса.
Детальніше
thumb-Розпочніть подорож з Subaru Forester

Розпочніть подорож

Замовити тест-драйв Знайти дилера

Регламент електронного доступу до інформації

На сайті subaru.ua застосовано технологію HTTP-Cookie, що уможливлює більш якісне подання контенту для відвідувачів. Ви можете ознайомитися в розділі Політика конфіденційності . Якщо ви згодні з цим, просто продовжуйте користуватися сайтом, як ви звикли. В іншому випадку, дізнайтеся про те, як змінити налаштування файлів cookie Вашого браузеру.